Updated 31hb Julai 2009

Saturday, August 1, 2009

Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Fid memohon keampunan dari anda semua atas kekangan dan kelewatan untuk mengemaskini blog Fid. Maklumlah bilik Fid tidak mendapat liputan WIFI jadi terpaksa pergi ke Pusat Islam untuk mendapatkan liputan internet. Alhamdulillah Fid berada didalam keadaan sihat wal-afiat.

Untuk artikel kali ini, aktiviti kali ini cukup padat kerana berlangsungnya Perjumpaan dengan senior dan junior Persatuan Ukhuwah PSIS. Pembukaan majlis dimulakan oleh Saudara Irsyadi kemudian disusuli dengan kata-kata dari Pengerusi Jawatankuasa Pusat Islam iaitu Encik Haini bin Hassan. Kemudian, borang ahli baru diserahkan kepada ahli-ahli baru Persatuan Ukhuwah PSIS dan hendak dikembalikan pada hari Ahad (2hb Ogos 2009).

Setelah selesai, maka pelajar-pelajar senior diminta tunggu untuk sesi perlantikan baru. Kali ini, menggunakan sistem Majlis Syura iaitu kata sepakat didalam mesyuarat perlantikan. Tetapi MasyaALLAH, Fid sekali lagi diberi kepercayaan dan keyakinan sepenuhnya oleh rakan-rakan Persatuan Ukhuwah untuk memegang jawatan Pengerusi Persatuan Ukhuwah PSIS. Terlalu berat sekali tugas ini, silap sedikit sudah langkah ke lembah neraka. Berdosa jika tidak dilaksanakan dengan sepenuhnya. InsyaAllah anda boleh melihat struktur organisasi di Web blog Persatuan Ukhuwah PSIS.

Itu sahaja yang dapat disimpulkan kali ini. Tidak banyak hendak diperkatakan kerana kekangan masa untuk menulis blog amatlah terhad.

Wassalam..

0 comments: