Updated 1hb Ogos 2009

Saturday, August 1, 2009

Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Gotong-royong perdana (1hb Ogos 2009) yang dianjurkan oleh pihak Kamsis PSIS. Alhamdullilah semuanya berjalan dengan lancar. Fid dan rakan-rakan Fid termasuk junior Persatuan Ukhuwah yang terlibat diberi tugas untuk membersihkan dan menceriakan Fasiliti Pusat Islam. Seramai 60 orang terlibat, 29 orang dari kalangan muslimin (lelaki) manakala 31 orang dari kalangan muslimah (perempuan). Kami berganding bahu mengubah beberapa bilik yang dijadikan bilik baru antaranya dahulu Bilik Lujnah diubah kepada Bilik Gerakan Muslimah manakala Bilik Pejabat diubah kepada Bilik Gerakan Muslimin. Sebenarnya ianya adalah atas cadangan Pengerusi Jawatankuasa Pusat Islam iaitu Encik Haini bin Hassan.

Bermula pada pagi jam 9 pagi diberi sedikit taklimat oleh Fid berkenaan komitmen dan keikhlasan didalam melaksanakan tugas dan diakhiri tugas-tugas tersebut pada jam 1 petang. Keletihan memang dirasai oleh semua orang yang terlibat, namun hasilnya amat berpuas hati. Gambar-gambar sepanjang aktiviti berlangsung insyaAllah akan diuploadkan kelak.

Itu sahaja yang dapat Fid sampaikan dan perkongsian pada anda semua. InsyaAllah ada infomasi terkini akan diberitahu kelak.

Wassalam.

0 comments: