Perjalanan Pulang ke PSIS

Saturday, February 7, 2009



Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan kepada para pembaca blog. Alhamdulillah pada hari ini saya pulang sebentar ke kediaman sementara saya iaitu Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam.. Ambil la peluang ini untuk menjenguk rakan-rakan seperjuangan saya disana lagi-lagi organisasi saya..

Bertolak dari rumah tadi pada pukul 9.30 pagi. Perjalanan pada ketika itu mengalami kesesakan lalulintas di FRIM, Kepong. Mungkin ramai rakyat Malaysia ingin pulang ke kampung halaman termasuk saya. Saya pergi poli bukan berseorangan akan tetapi ditemani oleh teman yang paling rapat sekali.. Huhuh... Biar la rahsia..

Sampai sana pukul 12.30 tengah hari sebab sarapan dahulu di Kuala Selangor makan roti canai... Lama tak makan.. Huhu... Nak ikutkan 2jam je tapi disebabkan perut kami dah bergendang terpaksa la berhenti sarapan.. Kebetulan mereka ada program buat kertas kerja hari ni.. Sampai sahaja, mereka terus salam saya sambil berpelukkan.. Rasanya mereka betul-betul rindukan saya.. Heheheh... Yang teman saya ni malu ada segan pun ada... Disuruh dan dipelawa ikut saya masuk bilik seminar bersama mereka dia tak nak.. Tidak mengapa la... Dia segan... Tak nak paksa-paksa, nanti tak elok... Hehehe..

Sekejap je kat sana... Lepas Zohor bertolak la pulang.. Makan tengahhari pun orang bagi... Terima kasih Abg Mail... Hehehe.. Pastu singgah jap ke Pantai Bagan Nakhoda Omar teman saya nak lihat Selat Melaka la katakan.... So, bawalah beliau ke sana... Melihat pemandangan ciptaan Tuhan.. Huhu.. Dah puas, baru la bertolak pulang ke Selayang... Hantar dulu teman saya di Rawang.. Pastu pulang la ke Selayang... Huhuh.. Balik hari je... Tak tido sana... Sebab saya bawa orang luar.. So, dia tak biasa la...

Penat-penat pun saya terus post blog ini buat para pembaca blog ini... Itu sahaja dari saya buat anda...

p/s: InsyaAllah MKPI sesi Jan 2009 saya datang sana kembali.. Nantikan kehadiran saya..

4 comments:

dorayakies said...

hehe tiMe MKPi habaq mai..mau pUlang juGa..hehe.pUlang sAme bUah haTi en~hehehe

dorayakies said...

hehe tiMe MKPi habaq mai..mau pUlang juGa..hehe.pUlang sAme bUah haTi en~hehehe

owner said...

InsyaAllah... Tunggu kad jemputan.. Kalau tak dapat, biar saya jemput.. Hehehe

owner said...

InsyaAllah... Tunggu kad jemputan.. Kalau tak dapat, biar saya jemput.. Hehehe