Pengalaman LI Minggu 2

Friday, January 23, 2009

Seperti biasalah hari-hari yang dilalui oleh penulis blog ini menjalani Latihan Industri. Tapi kali ini nak cerita serba ringkas la... Bukan malas nak wat spesifik tarikh tapi lagi mudah dibaca kita ringkaskan dari yang cerita panjang ke pendek cerita.

Sepanjang minggu kedua ini tak la banyak sangat kerja tapi alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Saya diajar bagaimana untuk membuat printer sharing menggunakan teknik terpantas. Mudah difahami tapi lupa lak command dia. Haha...

Pasal projek 6bulan dah settle bahagian VB untuk interface. Everything ok.

cuma coding untuk masuk ke access tak tahu lagi coz saya tak tahu dan tak belajar lagi cara hendak menggunakan access.. Huhu.. Tapi pelan-pelan buat... Lama-lama tahu la.. Huhuhu... Kemudian saya buat setting ip MPS untuk kami pelajar praktikal. Try hack tak lepas coz dia lagi canggih peralatannya dari saya. Huhu..

Minggu ni tak banyak la kerja dibuat tapi insyaAllah minggu depan lepas cuti Tahun Baru Cina banyak la kerjanya. Apa-apa perkembangan nanti saya postkan lagi.

0 comments: