Perjumpaan Khas PU PSIS di Masjid Negara, Kuala Lumpur

Saturday, June 27, 2009

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Alhamdulillah pada hari ini (27/06/2009) Fid telah hadir didalam satu perjumpaan khas Persatuan Ukhuwah PSIS dimana Fid juga merupakan host bagi program tersebut. Walaupun yang hadir pada hari ini kurang dari jangkaan Fid yang meramalkan ramai yang turut hadir namun disebabkan kekangan masing-masing tidak dapat hadir pada program tersebut. Seramai 5 orang yang hadir iaitu Fid, Ahmad Zulhilmi, Naqib, Kak Teha, dan Rohani namun intipati program dapat dilaksanakan dengan jayanya. Setiba di Masjid Negara pada jam 11 pagi dan bermulanya sesi perbincangan pada jam 11.40 pagi.

Kami membincangkan perihal organisasi, perancangan akan datang, penglibatan dan penerapan ahli persatuan, cadangan program, masalah-masalah berbangkit, infomasi-infomasi bermanfaat, dan berkongsi pendapat. Bernula sesi tersebut sehingga jam 1.00 petang terus menunggu untuk masuk waktu Zohor dan berjemaah di Masjid Negara. Selepas solat Zohor, kami menyambung perbincangan. Sejurus itu juga, Saudara Naqib telah menyampaikan amanat dari senior Fid iaitu Saudara Ismail melalui pesanan ringkas (SMS) menyatakan 3 perkara yang amat penting sekali. Perkara tersebut akan dipaparkan sekiranya beliau membenarkan amanat itu dipaparkan.

Sesi perbincangan tamat pada jam 2.30 petang dan akan dibawa semula didalam mesyuarat penuh Persatuan Ukhuwah sewaktu di PSIS nanti. Sebelum kami berangkat pulang, sempat lagi Fid, Ahmad Zulhilmi, dan Naqib menangkap gambar-gambar telatah kami bertiga.

Gambar - Klik disini

0 comments: