De Last Updated

Thursday, April 16, 2009

Assalammualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan kepada semua pembaca setia blog saya. Disini ingin saya ambil kesempatan memohon maaf diatas tidak mengemaskini blog saya seperti biasa. Ini adalah disebabkan oleh kesibukan di tempat praktikal dan baru-baru ini selama 3hari bermula 14/04/2009 - 16/04/2009 ditugaskan memasukkan data MS ISO 9001 : 2000 Majlis Perbandaran Selayang.

Dan pada hari esok (Jumaat 17/04/2009) insyaAllah saya dan juga rakan karib PSIS saya pulang ke kampung halaman Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam. Agak lama la juga saya tidak pulang ke PSIS. Last pergi bulan Februari itu pun balik hari. Kali ini tidur disana selama 2malam kerana terdapat aktiviti kerohanian disana. InsyaAllah akan saya terbitkan gambar-gambar sepanjang aktiviti dijalankan didalam posting saya nanti. Nantikan topik-topik dari saya untuk paparan anda. Anda yang menilai dan menentukannya.

Wassalam

0 comments: