Nada 2009

Wednesday, December 30, 2009

Assalammualaikum dan salam sejahtera...

Sihatkah anda semua? Harap anda sihat wal-afiat disamping keluarga yang tercinta. Diam tak diam tahun 2009 melabuhkan tirai. Azam tahun 2009 sudah tercapaikah? Azam aku ada gak yang sudah tercapai dan ada juga yang belum tercapai, dan insyaALLAH kita azam dengan penuh keyakinan bagi tahun 2010 ini.

Pelbagai perkara sudahpun diketengahkan dalam awal tahun sehinggalah akhir tahun. Pelbagai pandangan, spekulasi, info-info maklumat yang terkini, dan sebagainya telahpun dimuatkan didalam blog Ilusi dan Realiti. Pelbagai peristiwa sudahpun dilalui baik didalam blog mahupun penulisnya iaitu aku la.. Hehehe.. Perubahan nama blog, tema blog yang seringkali dikemaskini, naiktaraf nama domain blog dari .blogspot.com ke .co.cc, menguruskan organisasi dengan proaktif, dan banyak lagi. Semua ini tidak tercapai sekiranya sokongan dari rakan-rakan perjuangan yang mengenali diri aku tidak kira dalam kalangan pelajar PSIS, blogger, chatterz, dan myspace yang tidak pernah jemu menyokong aku dari belakang. Terima kasih kepada semua.

Walaupun masih ada segelintir yang bangkang akan blog aku, namun aku terima dengan hati yang terbuka. Mengetahui komen-komen dari anda membuatkan aku berasa lebih matang didalam penulisan blog. InsyaAllah, aku tidak akan berhenti menulis sehinggalah diberitahu kelak..

Keputusan Peperiksaan Akhir Semester bagi sesi Julai 2009 (semester 5) alhamdulillah keputusan yang boleh mengukir senyuman aku, namun masih ada lagi 1 subjek semester 3 yang aku perlu ulang belum lagi dilaksanakan sepertimana aku pernah memberitahu didalam blog ini suatu ketika dahulu.. InsyaAllah dengan azam tahun baru ini, mampu mengubah dan meningkatkan lagi prestasi disamping memantapkan lagi keimanan dan ketaqwaan dalam diri aku ini.Akhirukalam, semoga tahun 2010 ini dapat merealisasikan azam dan impian kita dimasa akan datang.

Wassalam..

* Semester hadapan aku akan berada didalam Majlis Eksekutif Rakan Pusat Islam yang ditugaskan memantau dan memberi nasihat atau pandangan sahaja, namun keputusan ditentukan dari kalanag Majlis Tertinggi Rakan Pusat Islam nanti.

2 comments:

'AQILAH said...

selamat tahun baru !

Firdausi said...

Selamat tahun baru juga kepada Aqilah.. Huhuhu.. Azam dan impian sudah tercapai pada tahun 2009??