Ulangtahun Berblogging

Monday, July 13, 2009

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua para blogger tidak kira usia dan dimana jua anda berada. Semoga anda senantiasa diberi pelindungan dan kesejahteraan oleh Allah s.w.t.

Fid memohon maaf terlebih dahulu kerana sudah lama tidak mengemaskini blog Fid. Fid baru-baru ini terlibat dengan Minggu Suai Kenal sesi Julai 2009 di Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam sebagai Pembantu MSK (wakil Persatuan Ukhuwah). Keletihan juga menjaga dari pagi sehinggalah ke malam adik-adik baru ini. Tetapi alhamdulillah semuanya berjalan dengan jayanya. Untuk lebih lanjut boleh klik disini.



Sedar tidak sedar rupa-rupanya sudah setahun Fid bertapak sebagai blogger. Bermula tidak silap Fid dalam pertengahan bulan Julai 2008 dimana Fid mula berjinak-jinak dengan dunia maya ini iaitu blog semasa senior Fid menjemput Fid ke dalam blog Pusat Islam PSIS. Kini blog tersebut tidak lagi digunapakai kerana sudah bina link blog baru iaitu Ukhuwah Society PSIS. Didalam masa setahun ini, pelbagai maklumat yang Fid terima disamping Fid mendalami lagi ilmu blog ini dengan bantuan dari rakan-rakan blogger yang lain. Fid teringin hendak menyertai Nuffnang apabila segalanya Fid selesai urusan dan menjalani setahun berblogging namun sudah terlewat Fid rasa kerana tidak lama lagi Fid akan sambung study lagi untuk semester 5 di PSIS penghujung Julai ini. Mungkin Fid akan menyertai Nuffnang selepas tamat pengajian di PSIS rasanya. Setahun lagi untuk meneruskan perjuangan ilmu di PSIS ini insyaAllah doakan Fid agar semuanya berjalan dengan lancar dan berjaya di menara gading ini.

Segala bentuk penulisan tidak kira secara langsung mahupun tidak langsung Fid memohon maaf dari hujung kaki ke hujung rambut sekiranya apa jua yang terdapat didalam blog Fid ini menimbulkan rasa tidak puas hati, iri hati, dendam, marah, sedih, dan pelbagai sifat negatif. Fid cuma ada sedikit kelebihan tetapi paling banyak kelemahan. Yang buruk itu datang dari kesilapan Fid sendiri dan yang baik itu datang dari Allah s.w.t. Apa Fid luahkan ini adakala berkait dengan pemikiran Ilusi Fid sendiri dan peristiwa-peristiwa yang sudah berlaku menjadikan ianya Realiti. Itulah dia Ilusi dan Realiti.

Fid ucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang sudi membaca blog Fid yang tidak seberapa ini namun menjadikan media perkongsian dengan anda disamping merapatkan lagi ikatan persahabatan antara blogger yang lain. Terima kasih yang sudi mengikuti blog Fid entri demi entri tanpa rasa jemu. Terima kasih juga kepada semua yang telah memberikan komen, pandangan, cadangan, mahupun semangat Fid yang dahulu Fid jatuh kerana perkara-perkara tertentu. Tanpa anda semua mungkin bagi Fid agak sukar untuk menyelesaikan masalah yang sering dihadapi oleh Fid. Fid harap anda teruskan berblogging dan kepada yang baru lagi anda jangan mudah putus asa okey..

Wassalam..

4 comments:

'AQILAH said...

happy birthday blog shinodafid.blogspot.com

'AQILAH said...

happy birthday blog shinodafid.blogspot.com

Firdausi said...

Terima kasih Aqilah.. Huhuhu... Anyway keep in touch ok..

Firdausi said...

Terima kasih Aqilah.. Huhuhu... Anyway keep in touch ok..