Nafas baru Ilusi dan Realiti

Monday, May 24, 2010

Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Pertama sekali aku memohon maaf diatas kurangnya kemaskini blog selama hampir sebulan. Biasalah saat-saat hujung semester ini banyak perkara yang perlu diselesaikan. Sekali lagi blog Ilusi dan Realiti berwajah baru, bertukar lagi, dan tidak akan henti-henti bertukar untuk kepuasan pengunjung yang mengunjungi blog ini. Nama tema ini Blue Pearl yang berkonsepkan simple, putih, dan kemas. Aku amat berkenan dengan tema ini yang berkonsepkan sebegitu, terpulang kepada individu itu sendiri. Direka oleh Kang Izmet dan dikompilkan berbentuk support Blogger dari Colorize Templates dan sumber pencarian tema ini diambil dari BTemplates.com.

Nafas baru yang simple tetapi kemas

Aku baru sahaja tamat menjalani peperiksaan akhir semester bagi sesi Januari 2010 di PSIS dan merupakan semester akhir disini insyaAllah. Sekiranya tiada apa-apa subjek yang gagal membuatkan aku mengulangi subjek itu, maka tamatlah pengajian di PSIS. Semoga keputusan yang bakal keluar pada 16 Jun 2010 nanti semuanya lulus dan terbaik insyaAllah. Maka, kembalilah aku sebagai penulis blog ini bergiat aktif menukilkan dan berbicara dengan anda semua. Itu sahaja yang aku dapat sampaikan bagi permulaan nafas baru blog ini. Jumpa lagi..

0 comments: