Alkisah Selayangku Sayang

Saturday, November 8, 2008

Assalamualaikum

Alhamdulillah dapat gak balik ke kampung halamanku Selayang.. Lama xbalik ni... Dh sebulan rasanya... Rindu masakan mak... Balik tu hari Khamis petang.. Jumaat xda kelas Instrumen kan... So ambik kesempatan balik la... nk relax dari tension2... Blk poli blk tension blk... hehehehe... Kebetulan lak mak minta uruskan takaful adik2 saya di KL.. Pg2 jumaat noh g KL bwk mak g sana... Kejap je urusannya... pastu blk la... Pastu cite la kt mak mcm ne saya di poli.... ok ke x... bleh bwk ke x... saya pun cakap la bleh... final pun dah dekat... mak pesan siap2 final wat elok2. Minta2 jgn kantoi tu je.. saya pun wat sebaik yang mungkin... Terima ape jua keputusan sekalipn... Yang penting kita dah usaha.... So, dh lama xupdating blog ni... Tu yg nk update ni... Update pn last minute nk blk poli... Sempat la gak sebelum ku mulai sibuk utk psediaan final. Doa2kan kemudahan final bg saya k...

0 comments: